برای فهم این سوال که طراحی مالتی مدیا،یا طراحی مولتی مدیا چیست باید دانست که کلمه مالتی مدیا یا مولتی مدیا در لغت به معنای طراحی چند رسانه ای می باشد و در مفهوم رایانه ای و تبلیغات به استفاده از عناصر صوت و تصویر با قابلیت های انیمشن و متحرک سازی، برای انتقال پیام یا مفهومی در جهت یک هدف خاص یا انجام دادن کاری توسط آن، گفته می شود. مالتی مدیا یک عبارت نو و تازه است و تا قبل از ظهور و گسترش ویندوز در عرصه رایانه، این واژه اساسا کاربردی و هویتی نداشت. نرم افزارهای طراحی مالتی مدیا افراگرافیک که دارای صوت و تصاویر متحرک بودند (چیزی که امروزه رایج است و بودنش در هر نرم افزاری ، چندان عجیب نمی باشد) در ابتدا بسیار تعجب انگیز بودند و برای کاربران هیجان آور بود که نرم افزاری که در حال استفاده هستند دارای موزیک یا گفتار و یا تصاویر متحرک است. امروزه نرم افزارهای چند رسانه ای تعاملی یا interactive در عرصه تولید نرم افزار به بازار می آید که امکان تعامل با کاربر را فراهم کرده و کاربر قادر به انتخاب می باشد و یا با انجام کلیکی تغییراتی در تصویر و یا انیمیشن آن رخ خواهد داد. مالتی مدیا ها در نرم افزارهایی که خاصیت صدا و یا انیمیشن جزو قسمت های تشکیل دهنده آنهاست استفاده می گردد. بیشترین کاربرد مالتی مدیا ها در بازیهای رایانه ای می باشد که امروزه بازار این نرم افزارها به دلیل گسترش و توسعه مالتی مدیا و استفاده از آنها رونق یافته و کیفیت ارائه آنها را نیز بالا برده است.
*در طراحی مالتی مدیا به طور کلی به سه قسمت عمده تقسیم می شوند:
**مالتی مدیا آموزشی: در این نوع از مالتی مدیا از تمام قابلیت ها برای تولید یک نرم افزار آموزشی استفاده می شود. و در فضایی جذاب و متنوع با قابلیت تعامل با کاربران. در این گونه از نرم افزار ها سعی می شود مفاهیم آموزشی به صورت تعاملی به مخاطبان آموخته شود.
**مالتی مدیا تبلیغاتی: هدف تبلیغات يا رساندن صدای خود به مخاطبان خاص است. در همین راستا با بهره گیری از قابلیت های کامپیوتر می توان از طرق مختلف از قبیل استفاده از عناصر دیداری وشنیداری مانند: انیمیشن، صوت، عکس و … به هدف مطلوب دست یافت.
**مالتی مدیا کاربردی: نرم افزارهای کاربردی از قبیل پخش کننده های صوتی و تصویری، برای ساخت خود دارای تعریف های استانداردی هستند. اما برای ایجاد فضایی متنوع، خلاقانه، کاربردی و بهینه می توان از قابلیت های ارائه شده توسط تکنولوژی محصول چند رسانه ای استفاده کرد.برای اطلاع از تعرفه طراحی مالتی مدیا با مشاوران ما در افراگرافیک تماس بگیرید.
منبع
طراحی و چاپ زونکن
علاوه بر زیبایی، یکی دیگر از مزایای چاپ زونکن اختصاصی این است که هر زمان که یک محصول یا یک خدمت را به کارهای خود اضافه یا کم نمودید، میتوانید برگه مربوط به آن را در زونکن کاتالوگ خود، اضافه و یا کم نمائید و بدین ترتیب، همواره یک فولدر اختصاصی یا کاتالوگ سفارشی جهت ارائه به مخاطبان خود خواهید داشت.
شمـا با ساخت زونکن اختصاصی ( کلاسور سفارشی ) خـود شمـا هدیه داده میشـود ، در بایگانـی با سایر فولدرها و کاتالوگ ها و در یک زونکن عمومـی ، کلاسـه نمی شود . با کلاسور تبلیغاتی ویژه می توانید اسناد و فاکتور های خود را در جای مشخصی نگه دارید .
موارد انتخابی شما در ساخت کلاسوراختصاصی :
1. انواع قفل : 2 تایی و 4 تایی ایرانی و چینی با کیفیت های متفاوت
2. سایز عطف زونکن : 4 سانتی متر، 6 سانتی متر و 8 سانتی متر
3. امکان چاپ طرح دلخواه داخل زونکن ( آستر زونکن )
جنس داخلی زونکن ها از مقوا می باشد و جنس آستر زونکن کاغذ گلاسه 300 گرم با روکش سلفون مات و روکش زونکن گلاسه 150 گرم با سلفون مات و زمان تحویل هم تقریبا بین 7 الی 10 روز کاری البته بستگی به زمان و تعداد سفارش شما هم دارد. و همچنین از لحاظ طول عمر با توجه به اینکه ما زونکن ها رو به صورت یک تکه صحافی و تولید می کنیم طول عمر بالاتری نسبت به نمونه های مشابه دارند.
امکان چاپ و تولید زونکن با ابعاد اختصاصی وجود دارد اما قابل ذکر است که قفل ها دارای سایز استانداردی می باشند برای مثال قفل 4 حلقه D کلاسوری دارای ارتفاع 30 سانتی متر و حداکثر قطر(عطف) 8 سانتی متر می باشد. قیمت کلاسور تبلیغاتی را از مشاوران ما جویا شوید . مادر افراگرافیک ،چاپ کلاسور تبلیغاتی را با بهترین قیمت ارائه می کنیم.
منبع