هر سوالی در رابطه با معماری دارید در اینجا بپرسید و جواب بگیرید.
0 امتیاز
171 بازدید
توسط (330 امتیاز)

دکوراسیون اداری کلاسیک یکی از پر طرفدارترین سبک ها در میان طراحان داخلی و افراد مختلف می باشد. سبک کلاسیک سبکی با اصالت و شامل عناصر مختلفی از دوره های گوناگون تاریخی می باشد.اجرای سبک کلاسیک در معماری داخلی فضاهایی با متراژ بزرگ یا محیط هایی که نیاز به جلال و شکوه خاصی دارند توصیه می گردد و برای انواع سازمان های اداری و شرکت ها ، سبکی ایده آل محسوببه شمار می آید.

اگر به دنبال دکوراسیون اداری متفاوت و لاکچری برای دفتر کار خود هستید و شرایط خلق این فضا را دارید، سبک کلاسیک انتخابی منحصر به فرد و مناسب برای شما می باشد.

از مهم ترین عناصر به کار رفته در سبک اداری کلاسیک که به علت استفاده از رنگ های گرم و تیره باعث گرما بخشیدن به محیط پیرامون خود می گردد، چوب می باشد. این عنصر ویژه را می توان به وفور در بخش های مختلف معماری داخلی کلاسیک مشاهده نمود از سقف، دیوارها، کف گرفته تا مبلمان اداری که در چیدمان نهایی مورد استفاده قرار گرفته است.

در بعضی از موارد ممکن است درطراحی دکوراسیون اداری کلاسیک برای بالا بردن جذابیت کار از منحنی ها و قوس ها یا قاب های دیواری گچی نیز با ابزارهای گوناگون استفاده شود که این امر زیبایی کار را دو چندان می نماید.

در طراحی داخلی اداری به سبک کلاسیک، طراح به آیتم های مختلفی باید دقت نماید تا در نهایت موفق به خلق فضای ایده آل خود و مشتری شود که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

– استفاده به جا از رنگ ها در دکوراسیون اداری کلاسیک:

در دکوراسیون فضاهای خاص اداری که به سبک کلاسیک دیزاین شده اند اصولاً شاهد رنگ های سفید، کرم و قهوه ای و یا رنگ هایی در این تنالیته هستیم که در طی سال های متمادی استفاده از آنها به خوبی جواب داده و به اصطلاح در این سبک جا افتاده است. قابل ذکر است اگر به دنبال ایجاد یا افزایش حس صمیمیت و شکوه در دفتر کار خود هستید بهترین گزینه ممکن استفاده از رنگ های گرم و تیره می باشد.

– متریال های مناسب در دکوراسیون اداری کلاسیک:

از محبوب ترین و شایع ترین متریال های به کار رفته در معماری داخلی به سبک کلاسیک می توان به چوب و شیشه با نقش و نگارهای خاص آنها اشاره نمود که فضا را با شکوه تر کرده و زیبایی خاصی را در محیط اطراف خود ایجاد می کنند.

برای چشمگیرتر شدن دکوراسیون دفتر اداری خود می توانید از اکسسوری های اداری متناسب با سلیقه و فضای خود همچون تابلو و آئینه های دکوراتیو، ساعت های دیواری و… استفاده نمایید و آنها را در جایی که بیشتر در دید عموم هستند نصب نمایید.

– نورپردازی به سبک کلاسیک:

در سال های اخیر به نورپردازی در دکوراسیون داخلی اداری فضاهای مختلف اهمیت ویژه ای داده می شود چرا که نور پردازی مناسب در محیط اداری مخصوصاً به کارگیری نورهای گرم باعث خلق فضایی گرم و صمیمی می گردد و از سوی دیگر برایکارکنان و مشتریان شرکت های مختلف آرامش وصف ناپذیری را به ارمغان می آورد.

در دکوراسیون اداری کلاسیک شما می توانید با انتخاب مناسب از منظر زیبایی و همچنین بهره بردن از لوسترها و دیوارکوب های کلاسیک، آباژورهای ایستاده و رومیزی و در کنار آن استفاده از نورهای مخفی و هالوژن تاثیر بسزایی در بالا بردن جذابیت محیط و راندمان کاری پرسنل خود داشته باشید.

– مبلمان اداری کلاسیک:

از آنجایی که مبلمان اداری کلاسیک شامل میز، صندلی، مبلمان انتظار، فایلینگ، کمد و کتابخانه ها به دلیل استفاده از نقش و نگارهای خاص خود جهت نشان دادن جلوه و زیبایی بیشتر از ابعاد بزرگتری نسبت به انواع مدرن خود برخوردار هستند پس برای استفاده از آنها باید دفتر اداری با متراژ بالا داشته باشید در غیر اینصورت احساس خفگی به شما و مراجعین دست خواهد داد. انواع مختلفی از مبلمان اداری کلاسیک در بازار موجود می باشد که می توانید بر اساس علایق و نیاز خود به کار سبک یا کاری با ابزار و پیچگیدی های بیشتر با خیالی آسوده انتخاب خود را انجام دهید.

برای درک بهتر موضوع در ذیل تصاویر زیبایی از پروژه ای با دکوراسیون اداری کلاسیک را برای شما عزیزان به اشتراک گذاشتیم. در پروژه مذکور به علت تخصص کارفرما در زمینه نفت و گاز و پتروشیمی و نیاز به خلق دفتر اداری لاکچری و شیک با توجه به مراودات گسترده کاری با شرکای داخلی و خارجی خود، سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی دفتر ایشان طراحی و اجرا گردیده است.

3 پاسخ

0 امتیاز
توسط (380 امتیاز)

مبلمان اداری همچون المان های موجود در ادارات باید ویژگی ها و شرایط خاصی داشته که علاوه بر ایجاد راحتی برای افراد زیبایی خاصی نیز به فضای اداری ببخشد. مبلمان اداری به صورت کلی شامل: میز اتاق مدیریت، میز و صندلی های اتاق کنفرانس، میز های مدولار و مستقل کارکنان و صندلی آن ها، میز و مبلمان مراجعین در اتاق انتظار و... است.

ویژگی های مبلمان اداری

  • باید با هم تناسب داشته باشند و نقش جزئی از کل را ایفا کنند.
  • هویت مورد نظر شرکت را نمایان کنند و میزان رسمی و واحد بودن بخش ها را به نمایش بگذارند. مورد بعدی فضا سازی مناسب مبلمان اداری است.

فضا اداری بسته به نوع کاربری و سبک و تم زمینه، الزامات و ضوابط مازاد و خاصی را در زمینه های مختلف مانند دکوراسیون داخلی داشته اند. یکی از این موارد مبلمان اداری است. مبلمان اداری با توجه به فضای خاصی که در آن قرار دارند، باید علاوه بر ویژگی های مورد انتظار از یک مبلمان با کیفیت و حرفه ای، موارد و ویژگی های دیگری را نیز داشته باشند. تاثیر این المان به حدی بالا است که برای هویت بخشیدن به  شرکت، پیش تفکر مراجعین به فضای اداری و در نهایت کارکرد کارکنان فضای مورد نظر، تاثیر غیر قابل انکاری می گذارد. 

در مورد میز و صندلی کارکنان، در صورتی که ساختار میز و صندلی نتواند حریم مورد نظر را ایجاد کند از نمونه های ساده تر استفاده می شود و در کنار آن، از پارتیشن های اداری متناسب با فضا استفاده می شود که به خوبی می تواند نیاز های موجود را برآورده کند. این روش کاربردی تر مقرون به صرفه تر از روش های دیگر میباشد و امکان تغییر چیدمان و حذف  و اضافه کردن واحد های میز و صندلی ها را با حفظ نما و هماهنگی مورد نظر، فراهم می کند.

افرادی که از مبلمان اداری استفاده می کنند به دو دسته تقسیم میشوند:

  1. کاربران درازمدت (کارکنان اداری) 
  2. کاربران کوتاه مدت (مراجعین).
  3. وب‌سایت سازه افزار مرجع فوق‌العاده‌ای برای یافتن اطلاعات متریال ساختمانی مختلف است. درصورتی‌که نیازمند اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، کافی است با تأمین‌کنندگان موجود در وب‌سایت تماس گرفته و سؤال خود را مطرح کنید.
0 امتیاز
توسط (1.2k امتیاز)

گروه صنعتی شباک (سهامی خاص) با بیش از 17 سال فعالیت در صنعت ساختمان و تولید انواع پنجره های دوجداره  UPVC و آلومینیوم ترمال بریک، تولید و تامین انواع درهای ضد سرقت، درهای اتاقی، سرویسی و ضد آب، درهای ضد حریق، درهای بیمارستانی، درهای لابی و هتلی، با هدف افزایش سطح کیفی صنعت ساختمان کشور برابر با استانداردهای موجود در حال فعالیت می باشد.

0 امتیاز
توسط (1.2k امتیاز)

توری پلیسه ،  توری تاشو یا توری آکاردئونی،  این  توری با قاب آلومینیوم می باشد و در انواع پنجره های چوبی ، آهنی ، آلومینیومی و پی وی سی قابل استفاده می باشند. جنس توری آن از جنس پلی استایرن است که نرم و قابل انعطاف است و این امکان را فراهم می کند که توری پنجره دوجداره به شکل پلیسه شود و قابل باز و بسته شدن در داخل یک قاب باشد. توری پلسه بسیار سبک بوده و به راحتی باز و بسته می شود و کاملا در داخل قاب خود جمع می شود و مانعی برای شیشه ایجاد نمی کند.

189 سوال

147 پاسخ

29 دیدگاه

586 کاربر

به انجمن تخصصی معماری آرچینا خوش آمدید٬ این یک سامانه‌ی پرسش و پاسخ در حوزه معماری است که فعالانه به بررسی پرسش‌ها و پاسخ به سوالات شما عزیزان می‌پردازد.

محبوب ترین برچسب ها

بازسازی خانه بازسازی ساختمان معماری طراحی دکوراسیون اداری دکوراسیون اداری بازسازی منزل دکوراسیون داخلی پارتیشن اداری دکوراسیون فضای داخلی دکوراسیون داخلی منزل وبسایت-معماری اتوکد پارتیشن اداری تک جداره پارتیشن شیشه ای طراحی دکوراسیون فضای داخلی مصالح ساختمانی دکوراسیون فضای اداری پارتیشن پروژه-معماری معاصر کفپوش اپوکسی پکیج سرمایشی دکوراسیون داخلی، دکوراسیون فضای اداری طراحی داخلی بازسازی آپارتمان بازسازی مغازه دکوراسیون اداری،طراحی دکوراسیون اداری سایبان پارکینگ طراحی وب طراحی سایت هوشمند سازی ، ویلا ، هوشمند سازی ویلا ، خانه هوشمند دانلود-نقشه-معماری سایبان ایرانی-معماری شرکت معماری، شرکت طراحی مطب قفل هوشمند طراحی اتاق همایش گوگل ادز گیاهان ، سلامتی کانکس ویلایی کانکس ویلایی، کانکس مسکونی، مجوز ساخت کانکس خرید خانه در استانبول پارتیشن اداری، پارتیشن شیشه ای، پارتیشن شیشه ای فریم لس، پارتیشن ساز مشاوره چیدمان مشاوره طراحی داخلی مشاوره دکوراسیون درب ضد سرقت مدرن درب ضد سرقت ایستادر درب ضد سرقت لوکس درب ضد حریق درب ضد سرقت پارتیشن، پارتیشن اداری، پارتیشن شیشه ای یخچال صنعتی ، صنایع برودتی درب لابی،درب ضد سرقت آموزش دکوراسیون داخلی، کانکس، قالب بتن،تسمه تنگ، تسمه بولت پتو - پتو نسوز - طراحی ويلا،طراحي نما، طراحی ویلا مدرن،شرکت معماری مصالح ساختمانی،مصالح ساختمانی در غرب تهران تهیه و توزیع کلیه مصالح ساختمانی در تهران قیمت هوشمند سازی ساختمان، هزینه سیستم هوشمند خانه فیزیوتراپی، کاردرمانی، توانبخشی، کلینیک فیزیوتراپی درب ضد سرقت استیل، درب استیل، درب مدرن، درب خاص دکوراسیون اداری پیرامید طرح طراحی دکوراسیون فضای اداری درب ترمووود،درب خاص،درب مدرن،درب ضد آب درب ضد سرقت فلزی درب ضد سرقت سفید مشاوره دکوراسیون، چیدمان منزل درب ضد سرقت لابی،درب مدرن،درب خاص،درب ورودی ساختمان اجرا نشدن تری دی طراحی دکوراسیون اداری پیرامید طرح دکوراسیون محیط اداری پارتیشن شیشه ای فریم لس دکوراسیون محیط داخلی درب اتاقی،درب اتاقی لوکس،درب اتاقی مدرن، درب ضد آب-درب پی وی سی-درب سرویس درب ضد آب،درب سرویس،مقاوم ورق پلی یوتان دیوار کرکره ای سایبان خودرو درب لابی،درب ورودی،درب ضدسرقت لابی درب ریلی،درب کشویی،درب ارزان درب ضدسرقت،امنیت،محافظتی،درب پارتیشن دو جداره پارتیشن تک جداره پارتیشن ام دی اف پارتیشن بندی یوبوت،سقف یوبوت،فروش بلوک یوبوت،بلوک یوبوت کفپوش دکوراسیون فضای اداری، طراحی دکوراسیون محیط اداری،طراحی دکوراسیون فضای اداری نقاشی ساختمان اتوکد،محاسبه جمع محیط چند پلی لاین بصورت همزمان طراحی ویلا،معماری،پروژه معماری،هزینه طراحی ویلا بازسازی ساختمان سعادت آباد بازسازی ساختمان شهرک غرب طراحی نما گروه معماری آموزش اتوکد ویلا با معماری ایرانی

فروشگاه بزرگ معماری آرچینا - انواع پروژه معماری ( آموزشی، فرهنگی، درمانی، تجاری و اداری، ورزشی، اقامتی و گردشگری، مسکونی و چند منظوره)، پاورپوینت معماری، رساله و تحقیق و پایان نامه معماری، آموزش معماری (آبجکت و نرم افزار، آموزش اسکیس، آموزش تری‌دی‌مکس، آموزش فتوشاپ در معماری و ارائه فایلهای آماده داخلی)، مقاله معماری (دکوراسیون داخلی، طراحی نما ساختمان، سبک‌های را پوشش دهد.

...