کمپین های تعامل با مدل
بهترین کمپین بازاریابی تبلیغاتی که باید در تبلیغات گوگل برای گسترش آگاهی مدل استفاده کنید، کمپین هایی است که ممکن است برای دلبستگی بینندگان به مدل ایجاد شوند و به آنها تعامل با برند گفته می شود. هدف آن کمپین ها ایجاد آگاهی و ارتباط سازنده بینندگان با شرکت، خدمات و محصولات آن و در نهایت بهبود آگاهی مدل است.
مشتریان بالقوه می توانند از جهاتی با مدل شما همکاری کنند. مربوط به تماشای فیلم، بازدید از عناصر کاملاً متفاوت وب سایت، صحبت با چشم انداز های مختلف و حتی شرکت آگاهی از برند به کمک گوگل ادز در بازی های ویدیویی! هنگام ایجاد کمپین های تعامل با برند، این شیوه ها را در افکار خود حفظ کنید.
اگر نگران افزایش توجه مدل کسب و کار کوچک خود با استفاده از کمپینهای تعامل با برند در تبلیغات Google هستید، انجمن Google Show (یا انجمن Google Show - یکی از ابزارهای حیاتی Google Advertisements) به شما این امکان را میدهد که با مشتریان احتمالی همکاری کنید. در زمان واقعی و مکان دقیق صحبت را بدست آورید. علاوه بر این، با تمرکز بر نمایش تبلیغات در تبلیغات گوگل، ممکن است در بازار هدف خود آشنا شوید و آگاهی مدل کسب و کار کوچک خود را با کدک هایی مشابه تبلیغات چندرسانه ای یا استراتژی هایی مشابه پرداخت به ازای نمایش (CPM) بهبود بخشید.
افزایش آگاهی مدل با کمپین های تبلیغاتی Google Advertisements
در واقع، کمپین های تعامل با برند به موارد زیر کمک می کنند:
تعامل افراد را با مدل خود بهبود بخشید
ایجاد رابطه سازنده با بینندگان
وفاداری بینندگان را به مدل خود افزایش دهید
ایجاد انگیزه برای استفاده از ارائه دهندگان و کالاهای شما
ابزار تبلیغات گوگل برای گسترش آگاهی مدل
ترویج نمایش با تمرکز بر
با تمرکز بر نمایش تبلیغات در Google Advertisements، میتوانید وبسایتها یا عناصر خاصی از آنها را برای نمایش تبلیغات خود در انجمن Google Show انتخاب کنید. این وب سایت ها ممکن است بیشتر بر اساس موضوعات خاص یا بازار هدفی باشند که شما در تلاش برای موفقیت در آن هستید.
دستگاهی که در این زمینه به شما کمک می کند دستگاه «Show Planner» است. هدف این دستگاه معرفی مفاهیم کارآمد در تمرکز بر نمایش تبلیغات می باشد. نمایه مشتریان بالقوه خود را، مشابه فعالیتهای آنها یا وبسایتهایی که اغلب به آنها مراجعه میکنند، در این دستگاه وارد کنید تا فهرستی از نمایش متمرکز بر مفاهیم تبلیغات خود را دریافت کنید.
کدک های تبلیغی قابل اجرا
از آنجایی که کارکرد کمپینهای تعامل با برند ایجاد تعامل با مشتریان بالقوه است، پیشنهاد میکنیم از کدکهای تبلیغاتی جذاب (که صرفاً به محتوای متنی محدود نمیشوند) در این کمپینها استفاده کنید. بسیاری از این کدک های ترویجی به عنوان رسانه های غنی شناخته می شوند. از طریق استفاده از انجمن نمایش تبلیغات Google، ممکن است از طریق تبلیغات محتوای متنی وارد بازار هدف شوید. با این حال، در کنار تبلیغات محتوای متنی، میتوانید از قسمتهای قابل مشاهده جذابی مشابه تصاویر، انیمیشنها و فیلمها نیز استفاده کنید.
روش پرداخت به ازای هر بازدید
هدف شما از استفاده از کمپین های تعامل با برند این است که مدل خود را تا حد زیادی در وب سایت های مرتبط نشان دهید. پس از آن، PPM یک انتخاب موثر برای اکثر این کمپین ها است. در این روش، شما برای مونتاژ اهداف کارآمدی را که برای کمپین بازاریابی خود تعیین کرده اید، پرداخت می کنید.
عبارت پایانی
نکته مهم برای موفقیت شما در تبلیغات کسب و کار کوچک در آغوش آگاهی نام تجاری است! در بسته های تبلیغاتی و تبلیغاتی خود به گونه ای عمل کنید که آگاهی مشتریان احتمالی از مدل شما افزایش یابد. حفاظت از این موقعیت حیاتی در افکار و استفاده از کمپین های تعامل با برند در تبلیغات گوگل (و ابزارهای مختلف)، در ذهن مصرف کنندگان حک شود.