هر سوالی در رابطه با معماری دارید در اینجا بپرسید و جواب بگیرید.

کاربر aliyasin

عضوی به مدت 3 سال (از اوت 28, 2020)
عنوان کاربری: کاربر تایید شده است
نام کامل:
وبسایت: https://abarkavanco.com/
درباره:

فعالیت توسط aliyasin

امتیاز: 260 امتیاز (رتبه بندی #20)
سوالات: 4
پاسخ ها: 2
دیدگاه ها: 0
آمار امتیازدهی: 0 سوال, 0 پاسخ
امتیازات ارسال شده: 0 امتیازات مثبت, 0 امتیازات منفی
امتیازات دریافت شده: 0 امتیازات مثبت, 0 امتیازات منفی

دیوار پروفایل aliyasin

لطفا وارد شده یا عضو شوید تا بتوانید بر روی این دیوار پست ارسال نمایید
**خانه هوشمند چیست؟**
خانه هوشمند از فناوری های نوظهور در عصر جدید می باشد که با احساس نیاز بیشتر انسان به داشتن رفاه و آسایش در زندگی به وجود آمده است. با حضور هوشمند سازی ساختمان در زندگیمان هنگام خروج از منزل دیگر نگران فراموش کردن بستن درب ها، خاموش کردن سیستم روشنایی و وسایل برقی روشن در خانه نیسیتم. امروزه شرکت های زیادی با توجه به پیشرفت زیاد تکنولوژی در زمینه خانه هوشمند ایرانی فعالیت می کنند. همچنین در سال های اخیر استفاده از خانه هوشمند سالمندان برای راحتی بیشتر این عزیزان نیز مورد توجه بسیار قرار گرفته است. به کمک تجهیزات هوشمندسازی ساختمان می توان مکان های هوشمند زیادی مانند هتل ،مدرسه ،بیمارستان، ساختمان و حتی خوابگاه هوشمند داشت.
در خانه هوشمند یک سری عملیات به صورت پیوسته در کنار یکدیگر قرار می گیرند که به واسطه آن ها لذت و آرامش برای ساکنین خانه فراهم می شود.

به بیان دقیق تر خانه هوشمند به خانه ای گفته می شود که تمامی وسایل و دستگاه­ های موجود در آن به وسیله اینترنت اشیا و از طریق تلفن همراه یا دستگاه های تحت شبکه از راه دور کنترل می شوند و دیگر نیازی به کنترل و انجام دستی بسیاری از کارها نیست.

همچنین با هوشمند سازی ساختمان برای انجام همزمان مجموعه ای از کارها با دادن سناریوهایی به سیستم های خانه می توان دستورات لازم جهت رخ داد آن اتفاق را برنامه ریزی کرد.

به عنوان مثال در هنگام ورود مهمان با استفاده از سناریو مهمان، چراغ های راهرور روشن می شود، نور سالن و سیستم روشنایی سالن و منزل مناسب مهمانی خواهد شد و احتمالا یک موسیقی ملایم پخش می شود.

به صورت کلی خانه های هوشمند در دو نوع موجود می باشند:

خانه هوشمند بی سیم
با هوشمند سازی ساختمان به روش بی سیم دیگر دستگاه ها نیازی به سیم کشی ندارند بلکه تجهیزات به وسیله امواج رادیویی با یکدیگر تعامل برقرار می کنند.

خانه هوسمند با سیم
خانه هوشمند سیمی به خانه ای گفته می شود که بستر ارتباطی تجهیزات بکار رفته در آن به صورت سیمی صورت می گیرد. در این نوع سیستم از یک تابلوی مرکزی واحد استفاده می شود که به عنوان مغز سیستم خانه هوشمند عمل می کند و تمام ماژول ها و اطلاعات ورودی و خروجی دستگاه ها در این تابلو قرار می گیرند.
منبع: سایت فریتز https://shorturl.at/suz24
مارس 20, 2023 توسط aliyasin
بهترین بازی‌های استراتژیکی آنلاین برای کامپیوتر
سبک استراتژیکی یکی از ژانرهای قدیمی ویدیوگیم است. تقریبا همه کسانی که به بازی‌کردن علاقه‌مند هستند، حداقل یک‌بار با این سبک بازی‌ها برخورد داشته‌اند. سبکی که نیاز به فکر دارد و همه اتفاقات با قدرت مدیریت شما پیش می‌رود. از این رو، بازی‌های استراتژیکی برای خیلی‌ها بسیار جذاب و درگیرکننده است. هر ساله مسابقات بزرگی با محوریت برخی از همین بازی‌ها برگزار می‌شود و این موضوع نشان‌دهنده محبوبیت بالای این ژانر است. بازی‌های استراتژی اگر با حریف واقعی باشد لذتش دوچندان خواهد شد؛ چرا که شما دیگر قادر به پیش‌بینی حریف خود نیستید. برای همین سعی کردیم در این مقاله بهترین بازی ‌های استراتژیکی آنلاین کامپیوتر می‌توانید تجربه کنید را به شما معرفی کنیم.


بازی Dota 2
استودیو سازنده: Valve Corporation

سال انتشار: ۲۰۱۳

سبک: MOBA

نمره در متاکریتیک: ۹۰/۱۰۰

بازی Dota 2 یکی از عناوین بسیار مشهور در سبک MOBA به شمار می‌رود. این بازی در سال ۲۰۱۳ توسط Valve برای کامپیوترهای شخصی عرضه شد. معنی واژه Dota در عنوان بازی، عبارت Defense of the Ancients قلمداد می‌شود. سناریو بازی دوتا ۲ به این‌گونه است که شما باید در هر دست، پایگاه تیم مقابل را از بین ببرید. دو تیم پنج نفره وجود دارد که هر نفر یک کاراکتر به نام “Hero” (قهرمان) انتخاب می‌کند. هر هیرو استایل خاص و قدرت‌های منحصر به فرد خود را دارد. شما در طول بازی با هیروها باید از Base (پایگاه) خود دفاع کنید و اجازه ندهید که به تصرف تیم حریف دربیاید. همچنین باید به پایگاه دشمن هجوم ببرید.

دوتا ۲ از آن دسته عناوینی است که طرفداران بسیاری دارد و هر ساله مسابقاتی با محوریت این بازی برگزار می‌شود. به تازگی نت‌فلیکس در حال تهیه انیمه‌ای اقتباس‌شده از این بازی است.

بازی Company of Heroes 2
استودیو سازنده: Relic Entertainment

سال انتشار: ۲۰۱۳

سبک: Real-Time

نمره در متاکریتیک: ۸۰/۱۰۰

بازی Company of Heroes 2 قطعا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بازی‌کردن با دوستان‌تان است. وقایع این بازی در دوران جنگ‌جهانی دوم رخ می‌دهد و بخش داستانی بازی، به نبرد شوروی و آلمان نازی می‌پردازد. این بازی از عناوین باکیفیتی است که می‌توانید در ژانر استراتژیکی تجربه‌اش کنید. نبردهای هیجان‌انگیز، صداگذاری فوق‌العاده و گرافیک جذاب از نکاتی هستند که Company of Heroes 2 را به یک تجربه ناب بدل می‌کند. بازی به بهترین شکل تجربه فرماندهی یک نبرد را به شما منتقل می‌سازد. فیزیک ادوات جنگی به قدری خوب طراحی شده که هر لحظه فقط تعجب شما را برمی‌انگیزد.

بازی XCOM 2
استودیو سازنده: Firaxis Games

سال انتشار: ۲۰۱۶

سبک: نوبتی، تاکتیکی

نمره در متاکریتیک: ۸۸/۱۰۰

بازی XCOM 2 شما را در مقابل بیگانگانی قرار می‌دهد که قصد تسخیر زمین را دارند. XCOM 2 کاملا نوبتی است و باید با فکر جلو بروید. در هر نقطه از بازی باید تصمیم بگیرید که چه زمانی حرکت کنید، حمله کنید یا کار دیگری بکنید. بازی ایکس‌کام ۲ در کنار گیم‌پلی جذابی که دارد، از گرافیک و طراحی مراحل بسیار خوبی هم بهره‌مند است. المان‌ها و مکانیک‌های بسیار خوبی در بازی تعبیه شده‌اند که به جذابیت این بازی کمک شایانی کرده‌اند. در کنار سناریو و گیم‌پلی هیجان‌انگیز، شما می‌توانید با دوستان‌تان به صورت Co-Op مشغول تجربه بازی شوید که لذت آن را دوچندان می‌کند.

بازی Total War: Warhammer 2
استودیو سازنده: Creative Assembly, Feral Interactive

سال انتشار: ۲۰۱۷

سبک: Real-Time

نمره در متاکریتیک: ۸۷

سری بازی‌های Total War همیشه جای خاصی در قلب گیمرها داشتند. سری‌ای که نیاز به فکر دارد و اگر با سیاست نباشید در این بازی‌ها خیلی موفق نخواهید شد. در نسخه Warhammer به جای مروری بر تاریخ انسان‌ها و قرار گرفتن در نبردهای ناپلئون یا رم، شما در یک دنیای جادویی هستید. باید به خوبی از دیپلماسی، قدرت فکر و البته تجهیزات خود استفاده کنید تا در نبردها پیروز شوید. بازی حالتی نوبتی دارد اما زمانی که وارد نبرد می‌شوید به صورت Real-Time است و باید ارتش خود را هدایت کنید. بازی از نژادهای مختلفی تشکیل شده که می‌توانید از آن‌ها در بخش مولتی‌پلیر هم استفاده کنید.
منبع:
http://bit.do/fPz6R
Mar 13, 2021 توسط aliyasin
تعمیر پکیج ایران رادیاتور
خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور باید به دست تعمیرکار پکیج های ایران رادیاتور و به صورت حرفه ای انجام شود. سپردن تعمیر و سرویس پکیج های ایران رادیاتور به دست تعمیرکار غیر متخصص کار صحیحی نبوده و ممکن است سبب آسیب رساندن به بخش های دیگر دستگاه شود.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff که از معروف ترین مدل های این برند خوشنام ایرانی است به همراه دیگر مدل های آن فقط باید توسط نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور انجام شود تا عملکرد بهتری داشته باشد و سریعا خراب نشود؛ اما تعمیر پکیج ایران رادیاتور شوفاژ چه زمانی باید انجام شود. توصیه ما به شما این است اگر دستگاه مثل قبل عمل نمی کند و مدام خطا می دهد با ابرکاوان نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در تماس باشید.
سرویس پکیج ایران رادیاتور
تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور همواره باید به صورت دوره ای انجام شود؛ زیرا عدم تعمیر و سرویس به موقع پکیج می تواند باعث آسیب دیدگی دستگاه شود و علاوه بر افزایش هزینه نگهداری، باعث  کاهش طول عمر پکیج می شود.

از آن جا که با شروع فصل سرد استفاده از پکیج افزایش می یابد، پیشنهاد می شود قبل از شروع فصل پاییز نسبت به سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور و شوفاژ خود اقدام کنید؛ اما به هر تعمیرکاری اعتماد نکنید. سرویس و  خدمات تعمیرات پکیج ایران رادیاتور باید توسط متخصصین این حوزه انجام شود. ابرکاوان نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در تهران با بهره مندی از تکنسین های مجرب تعمیر پکیج های ایران رادیاتور و شوفاژ را در کمترین زمان به صورت کاملا حرفه ای انجام می دهد.
نصب پکیج ایران رادیاتورخدمات تعمیرات پکیج ایران رادیاتور
پس از انتخاب پکیج مناسب و خرید آن، نوبت به نصب پکیج می رسد. نصب پکیج ایران رادیاتور شامل مراحل مختلفی می شود که هر مرحله باید به صورت دقیق و تخصصی انجام شود. از آن جا که پکیج در ارتباط با گاز و برق می باشد باید محل نصب آن در فضایی باز صورت گیرد.

ایمنی در نصب پکیج اولین اقدامی است که باید مورد توجه قرار گیرد و این مهم تنها با به کارگیری متخصصین و تعمیرکاران این حوزه دست یافتنی است؛ همچنین باید توجه داشت در صورت نصب صحیح هزینه تعمیر و نگهداری پکیج ایران رادیاتور
به شدت کاهش می یابد. چنانچه که به نصب پکیج خود اهمیت می دهید و به دنبال نصاب با تجربه هستید کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته  تا تکنسین های ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در تهران به کمک شما بشتابند.
https://b2n.ir/098816
اکتبر 18, 2020 توسط aliyasin

فروشگاه بزرگ معماری آرچینا - انواع پروژه معماری ( آموزشی، فرهنگی، درمانی، تجاری و اداری، ورزشی، اقامتی و گردشگری، مسکونی و چند منظوره)، پاورپوینت معماری، رساله و تحقیق و پایان نامه معماری، آموزش معماری (آبجکت و نرم افزار، آموزش اسکیس، آموزش تری‌دی‌مکس، آموزش فتوشاپ در معماری و ارائه فایلهای آماده داخلی)، مقاله معماری (دکوراسیون داخلی، طراحی نما ساختمان، سبک‌های را پوشش دهد.

...