سوالات متداول

سوالات متداول
FAQ

سوالات عمومی مربوط به وبسایت معماری آرچینا

۱. آیا برای خرید محصول حتما باید در سایت ثبت نام کرد؟

بله. بخش ثبت نام به همین دلیل تعبیه شده تا کاربران در هر زمانی به اطلاعات سفارشات و خریدهایشان مدیریت کامل داشته باشند.

۲. آیا بعد از خرید و دانلود محصول امکان دانلود دوباره محصول وجود دارد؟

بله. پس از ورود به حساب کاربری خود میتوانید فایلهای دانلودی خود را مشاهده و دوباره دانلود نمایید.

۳. در صورت مواجه شدن با مشکل در پرداخت وجه یا دانلود فایل چه کار باید کرد؟

از طریق فرم تماس با ما یا شماره های اعلام شده در سایت، مشکل خود را بیان فرمایید تا بخش فنی سایت مشکل را در سریعترین زمان ممکن حل نماید.

۴. آیا امکان تغییر مشخصات کاربری وجود دارد؟

امکان تغییر مشخصات برای کاربران فراهم شده و گزینه هایی که امکان تغییر ندارند را با ارسال پیام به تیم فنی سایت می‌توان تغییر داد.

۵. آیا امکان بازگشت وجه وجود دارد؟

طبق قوانین کشوری زمانیکه وجه پرداخت شد به منزله اطمینان کاربر از خرید محصول است و امکان بازگشت وجه وجود ندارد. بازگشت وجه فقط زمانی امکان‌پذیر است که اشتباهی در پرداخت صورت گرفته باشد یا بنا به دلایل فنی سایت، مشکلی در ارائه فایل وجود داشته باشد.

۶. آیا امکان تغییر سفارش پرداخت شده وجود دارد؟

خیر. مشتری قبل از خرید میتواند با شماره های اعلام شده تماس گرفته و سوالات خود را در زمینه محصولی که میخواهد بخرد بپرسد. به همین منظور قبل از خرید باید از محصولی که میخواهد سفارش دهد اطمینان داشته باشد.