در حال نمایش 8 نتیجه

پروژه طرح 3 موزه هنر های معاصر (طراحی فوق العاده شیک و زیبا)

100.000 تومان
این پروژه طرح 3 موزه بسیار با دقت و با رعایت استانداردها و ضوابط معماری انجام شده و طرح و فرم ساختمان از اسکیس های اولیه تا ترکیبات نهایی طرح در این پروژه موزه هنرهای معاصر ارائه شده است.

دانلود پروژه معماری طرح 3 موزه بهمراه پلان های آماده و کامل

127.000 تومان
پروژه طرح 3 موزه به همراه پلان های کامل شامل تمامی شیت های معماری از جمله پلان ها ، نما ، برش ، سایت پلان ، پرسپکتیو خطی و کانسپت طراحی موزه ای بسیار زیبا ارائه شده است.

دانلود رساله مجتمع تجاری تفریحی یا سیتی سنتر به صورت کامل

44.000 تومان
دانلود رساله مجتمع تجاری تفریحی بصورت کامل و جامع حاوی شناخت و تعريف موضوع، بررسي نمونه‌هاي موردي، تحليل سايت و مكان يابي پروژه، برنامه فیزیکی و استانداردهای طراحی و فرآيند طراحي

دانلود رساله هتل 5 ستاره تهیه شده از منابع معتبر و بدون مطالب تکراری

36.000 تومان
رساله هتل 5 ستاره بصورت کامل شامل برنامه فیزیکی ، مطالعات هتل ، نمونه های موردی هتل ، ضوابط طراحی معماری هتل و … با فرمت word و در 140 صفحه می باشد.

دانلود طراحی موزه معاصر با الهام از معماری ایرانی و غربی ( طرح 3 )

122.000 تومان
پروژه طراحی موزه معاصر با الهام از معماری ایرانی و معماری غرب برای طرح 3 شامل تمامی فایل های معماری , سه بعدی حرفه ای و ... از یک موزه بسیار شیک و زیباست.

دانلود کاملترین و دقیق ترین رساله موزه آثار باستانی و صنایع دستی

38.000 تومان
رساله موزه آثار باستانی و صنایع دستی شامل برنامه فیزیکی ، جداول و مطالعات مربوط به موزه آثار باستانی می باشد و بصورت یک رساله بسیار کامل و ویژه خدمت شما عزیزان ارائه شده است.

رساله ترمینال مسافربری بصورت کامل در ۲۰۹ صفحه

39.000 تومان
دانلود رساله ترمینال مسافربری بصورت کامل در ۲۰۹ صفحه به انضمام تحلیل چندین نمونه طراحی داخلی و خارجی پایانه مسافربری موفق با استفاده از منابع و مناخذ معتبر و بدون مطالب تکراری ارائه شده است.

رساله مجتمع مسکونی در اقلیم آب و هوایی گرم و خشک

37.000 تومان
رساله مجتمع مسکونی در اقلیم آب و هوایی گرم و خشک با در نظر گرفتن شیوه طراحی معماری خاص مجتمع مسکونی در این اقلیم تهیه و رساله شامل ۶ فصل و ۱۲۶ صفحه word می باشد.